www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 16 paź 2018, o 21:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lut 2017, o 22:21 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
dysza główna 145,5, reszta standard, iglica w połowie, komin seryjny. Ile obrotów śrubą od regulacji ? 2 i 1/4 ?
Kupię irydowa i zobaczę czy coś pomoże.

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2017, o 14:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 580
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
soczi - irydowa ma plus jak sie komus zalewa motor, ale z drugiej strony minus ze lubi byc wygrzana, nie lubi czestego gaszenia- raczej nic nie da
Sprawdz swiece im bardziej czarna tym bardziej bogata mieszanka w paliwo- czyli wykrecasz mniej srubke
A Ty masz jaki kolor swiecy? od tego trzeba zaczac...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2017, o 21:50 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
Cytuj:
A Ty masz jaki kolor swiecy? od tego trzeba zaczac...

Czarna
A jak jest z tym wykręcaniem ? wykręcając zubożam mieszankę ?

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2017, o 21:51 
Offline

Dołączył(a): 23 lis 2013, o 18:14
Posty: 50
Wykrecajac wzbogacasz mieszanke czyli podajesz więcej benzyny. Po przeczyszczeniu gaznika jak wykrecilem tylo jeden obrót śrubki to na wolnych obrotach kolanko kolektora wydechowego robilo się czerwone czyli mieszanka była za uboga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2017, o 01:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Zdajecie sobie sprawę że śrubka reguluje paliwo tylko na wolnych obrotach? (zamkniety gaz)

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2017, o 14:16 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
Cytuj:
dajecie sobie sprawę że śrubka reguluje paliwo tylko na wolnych obrotach? (zamkniety gaz)

haha no tak, już tak :D
To co reguluje skład mieszanki gdy przepustnica jest otwarta ?
Ustawienie iglicy i dysza główna ?

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2017, o 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Typ iglicy, pozycja clipu, dysza główna

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2017, o 16:43 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2016, o 12:09
Posty: 129
Lokalizacja: Piaseczno/wawa
Motocykl: WR 250 X
Krizzo bez ciebie to byśmy tu wszyscy zginęli :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2017, o 06:36 
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2016, o 07:44
Posty: 84
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Motocykl: DR-Z 400S 01'
https://youtu.be/SMJ8weIFbOc

Hej. Czy to normalny zakres pracy pływaka? Obecnie jest ustawiony na 13,5mm (mierzone na środku pływaka)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 06:38 
Offline

Dołączył(a): 19 lis 2016, o 10:03
Posty: 3
Witam
Może ktoś podrzuci pomysł dlaczego gaźnik keihin wyrzuca paliwo przelewem
Albo przekieruje na jakiś post...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 10:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Może zawor pływakowy nieszczelny

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 16:03 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2015, o 21:29
Posty: 26
Wiek: 24
Lokalizacja: Wygiełzów
Motocykl: drz sm
Testował ktoś płytkę do fcr'a wykonaną z aluminium ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2017, o 21:00 
Offline

Dołączył(a): 24 maja 2016, o 09:12
Posty: 42
Oryginalne są wykonane z aluminium, sprawdzalem to po wadze, aluminium ma gęstość 2,7g/cm3 a tytanu 4,6, czyli dwa razy tyle. Ja wykonałem własne płytki z aluminium i porównałem wagi i byly identyczne.
Tytanowe płytki to mit, to tylko aluminium pokryte powłoką galwaniczną, wiem co mówię bo na codzień mam do czynienia z tymi materiałami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2017, o 21:40 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2013, o 22:22
Posty: 49
Witam serdecznie szanowne towarzystwo.
Ostatnio postanowiłem, że jak coś się rozkręca to i skręcić ponownie można.
Ponieważ od zawsze moja Drynda nie paliła na zimno i trzeba było się nabiegać, to postanowiłem zwiększyć przepustowość gardzieli w gaźniku i zobaczyć jak ogólnie sytuacja w gaźniku wygląda. Mam gaźnik Mitumi.
Po rozebraniu gaźnika zauważyłem, że iglica nie ma wyżłobień do regulacji, lecz są tylko podkładki (dwie), którymi jak przypuszczam można regulować uniesienie wstępne gardzieli.
Wykręciłem i przeczyściłem wszystko.
Szukając miejsc, którymi można cokolwiek regulować doszedłem do wniosku, że mamy trzy możliwości:
1. iglica,
2. blaszka pływaka w dolnej części gaźnika
3. śruba w dolnej części dyszy od strony silnika.

Co zrobiłem? Iglicę ustawiłem w wyższej pozycji, czyli podłożyłem dodatkową podkładkę. wspomnianą śrubę (nr 3) dokręciłem do momentu zrównania się jej szczytu z płaszczyzną dyszy i cofnąłem o 2,5 obrotu, tak aby było więcej prześwitu i dolotu paliwa. Blaszki (nr 2) nie ruszałem.
Wszystko złożyłem prawidłowo. nic nie zostało. Zamontowałem i moto odpalił.
SUkces? NIEEEE

Następnego dnia palę sprzęta, a tu z powrotem padaka. Jak już zapalił, po iluś-tam razach kręcenia, to jak dodawałem gazu, to silnik gasł i nie daje sie odpalić ponownie.

Jakieś rady i obserwację?

Pozdrawiam,

Jeż

_________________
--- Drynda smarowana lepiej chodzi ---


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2017, o 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Słodki panie jakie podkładki

W mikuni masz:

Wyskokość iglicy regulowana na e clip
Dysze głowną
Dyszę pilot
Śrubę paliwa niskich obrotów
Gałkę otwarcia przepustnicy w pozycji zamkniętej


Wyciągnełeś iglice całkiem z tej plastikowej przysłonki?

Ogólnie jak igła poszła do góry to wzbogaciłeś mieszankę średnim zakresie przepustnicy

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2017, o 09:34 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2013, o 22:22
Posty: 49
Sytuacja jest nastepujaca.
1. Iglice wyciągnąłem z plastikowej przesłanki. Nie ma karbowań, w których mógłbym układać e-clip, poza jednym na samej górze pełniącym funkcję ograniczenia
2. Śruba która "się wkręca" w dyszę od strony silnika jest tak nastalowana, że ma przepust.

I to tyle co ruszalem.

Pozdr.

Jeż

_________________
--- Drynda smarowana lepiej chodzi ---


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2017, o 09:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Śruba mieszanki niskich obrotów można ustawić wstępnie na 3 obroty od full zakręconego

Sprawdzałeś jakie masz dysze?

Może ktoś wsadził coś innego przed tobą, oryginalna iglica na pewno ma wycięcia do regulacji

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2017, o 22:16 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2013, o 22:22
Posty: 49
Iglica w moim gaźniku nie ma wcięć na e-clip. Serio.
NIe wiem, jak mam odnieść się do kwestii dysz? Jakie powinny być?

Jak tylko wymontuję gaźnik (jutro) dokręcę śrubę ma max a potem cofnę o 3 obroty.

pozdr.,

Jeż

_________________
--- Drynda smarowana lepiej chodzi ---


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2017, o 00:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Na dyszy jest nadrukowane

Seryjne są:

142.5 main jet

22.5 pilot jet

Prawdopodobnie będziesz miał takie

Co odpowiada za co w gaźniku w uproszczeniu:

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2017, o 07:24 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2013, o 22:22
Posty: 49
Sprawdzę czy mam coś napisane. Zobaczymy.

Musze powiedzieć, że wykresy będą z pewnością pomocne, jeżeli tylko będę wiedział co jest co w odniesieniu do rzeczywistych elementów :-)

Ale jeżeli wszystko będzie tak jak ma być fabrycznie, to nadal pozostaje kwestia pie&d0l0n3j iglicy...
Cyknę fotkę.

Pozdr.,

Jeż

_________________
--- Drynda smarowana lepiej chodzi ---


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], karczu


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.