www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 20 wrz 2019, o 22:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 lis 2018, o 08:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
To wez plakiem sprobuj

Powinno byc czuc fest mieszkanke z rury

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2018, o 14:53 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
Na sekundę załapała na plaku. Przy dalszych próbach po kilku kopnięciach jest syknięcie z wydechu. Żeby poczuć benzynę to prawie muszę wsadzić nos w wydech i lekko zalatuje.

Pozycja iglicy 3 od dołu.
Śruba na spodzie 1 i 1/2 obrotu.

Ponadto kompresja jest i w ogóle ale:
-uszczelka pod cylindrem jest mokra. I pojawia się na niej osad jak z płynu chłodniczego,
-uszczelka pod głowicą sucha ale czasami wyskoczą takie strasznie małe krople osadu z płynu tak jak wyżej
-kompresja jest. Nie sprawdzałem jaka dokładnie ale bez odprężnika często nie mogę ruszyć kopką a gdybym brał metanabol to prawdopodobnie po dniu miałbym nogi jak hardkorowy koksu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2018, o 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Kurde łatwo tak pisac na forum

Ale suma sumarum

Kompresja
Mieszanka
Iskra

Najbardziej sie wydaje ze nie masz mieszanki

Masz opcje wziąć go jakoś bezpiecznie na hol i kombinować z gazem czy załapie w końcu?

Niezazdroszcze diagnozowania tego, nie dość że tylko kopka to jeszcze fcr...

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2018, o 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 211
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
A moze on w zlym momencie ma iskre...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2018, o 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Mi sie wydaje ze po chwili kopania powinno walic z rury mieszanką porządnie

Kotlet sie zarzeka że iskra jest i rozrząd też dobry

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2018, o 19:47 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
Wali coś z wydechu. Ale to bardziej jak szczeknięcie.

Iskra jest. Rozrząd ustawiony jak w serwisówce. Tym bardziej, że gdyby był źle ustawiony to dekompresatory by się nie zgrywało i wtedy kopka by stawała.
Świeca nowa.

Opcja z holem ciężka do wykonania. Chociaż w sumie...

No przerąbana sprawa. Mechanik chyba jest najlepszym rozwiązaniem :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2018, o 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Wiem że całkiem inny silnik ale u mnie w kawasaki 600

2x kreciłem ze cały jump starter sie rozladowal i nie zapalilo

Pozniej z samostartem i po chwili silnik o wlasnych silach pracowal i co lepsze odpala na dotyk juz

Cos w gaznikach chyba sie zawiesilo/przytkalo

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2018, o 08:53 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
Okazało się, że scięło klin na wale... Problem rozwiązany ale powstał drugi. Zrobiłem około 1mth i 300metrów od domu nagle zgasła. Kopka stanęła. Wałem mogę ruszyć jeśli zrobię to kluczem ale w pewnym momencie staje. Wątpię, że się zatarł silnik.

Drugi problem to wyciek oleju od strony zębatki zdawczej. Kupiłem nowy zestaw naprawczy Proxa albo Tourmaxa, zamontowałem a olejem rzyga bardziej niż wcześniej...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2018, o 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 211
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Zawory blokuja ci pelny ruch walem...tak na moje oko...kicha. Tobie polecial klin od strony magneta ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2018, o 17:12 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
No to lipa...

Tak. Od strony magneta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2018, o 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Nie wiem, troche wydaje mi się że coś musiałeś popierdolić w tym silniku albo mechanik

Ktoś ogarnięty w temacie powinien to rozlozyc zeby juz sie nie pchać w dalsze straty

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2018, o 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 211
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
dawaj ustaw ustaw go na znaki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2018, o 23:46 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
No to już wiem co się stało...

Krzywki ustawione na zewnątrz, znaki na wałkach git, 15 pinów między znakami, litery T brak... Dalej zawory blokują tłok (widać przez świece) a elektroda świecy zgięta...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2018, o 00:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 211
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Targaj glowice


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2018, o 23:24 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
No to po zawodach... Ogółem moto od zakupu wyniosło mnie jakieś 7/8tysięcy a teraz wyniesie kolejne prawdopodobnie przez trefny napinacz (automatyczny, zapadkowy który niedawno kupiłem na forum -_-) który zrobił mi to bum w silniku...
-głowica do wyrzucenia
-korba do wymiany
-tłok do wyrzucenia
-cylinder ma jedną poważną rysę także też raczej do wyrzucenia...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No to muszę szukać głowicy i cylka. Ktoś coś?

A może by się pokusić o Big Bore?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 09:39 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 224
Wiek: 31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Obawiam się że taniej wyjdzie zakup używanego silnika albo sprzedanie tego moto na części, dołożenie $$$ za graty i kupienie czegoś nowego. Z drugiej strony włożysz kasę w górę silnika i moto możesz śmigać i ile przygód nie będzie po drodze jakichś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 10:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Jakim cudem może być temu winny napinacz?

Rozleciał się?

(Kupiony odemnie)

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 13:24 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
Nie wiem sam właśnie, lipa jakaś straszna wyszła. Zawory spotkały się z tłokiem i dziękujemy. A napinacz jest legitny... Druga sprawa, że drugi raz przeskoczył na nim rozrząd. Pierwszy raz po 500metrach ale wtedy nic się nie stało :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 13:31 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2017, o 09:38
Posty: 72
No silnik wyjdzie +/- 3/4k. Może by się nawet coś taniej znalazło. Ale ciekawe jaki stan... Z drugiej strony z tego zostaje mi dużo gratów... Rozważam zakup silnika z E i w razie W to zostaje mi wszystko prócz korby, cylka i głowicy...

A remont to znów masakra... Korba do wymiany, cylinder, tłok, kompletna głowica. W efekcie łożyska na wał i muszę całą górę robić od nowa... Wyjdzie z 3.5k najbiedniej jeśli znalazłbym okazyjnie jakieś używane graty i poszedł po taniości z resztą także jeśli już będę robił to co najwyżej głowicy używanej będę szukał...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 13:52 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2018, o 23:12
Posty: 224
Wiek: 31
Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Za głowicę używkę zapłacisz koło 2,5. Silnik kupisz bez osprzętu za 3,5 na allegro. Za swój silnik dostaniesz z 1. Ewentualnie górę przełożyć jeżeli masz zdrowy dół E/S na Y.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: rgl, robq, Songo


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.