www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 21 paź 2018, o 07:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2018, o 18:06 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2018, o 23:12
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR-Z400SM
Witam.
Pacjent suzuki DR-Z400SM 2005r.
Chciałbym się dowiedzieć czy przypadłość z gaśnięciem motocykla i późniejszym problemem z jego odpaleniem (podczas jazdy nagle potrafi odciąć zapłon, jak również gaśnie na wolnych obrotach po czym przez minutę, dwie nie mogę go odpalić, a jak już się uda to odpala jak gdyby nigdy nic) spowodowana jest źle wyregulowanym gaźnikiem czy uszkodzonym modułem zapłonowym? A może to wina kabla wysokiego napięcia?

Z góry dziękuję za pomoc :)

PS: Dodam, że w gaźniku zostały wymienione dysze, filtr na stożek i przelot. Wygląda na to, że mocno go przelewa bo strzela jak poj**any. Na zimnym odpala od strzała ale jak już wyłączę ssanie to na wolnych często gaśnie.


Góra
 Zobacz profil GG: 586745 
 
PostNapisane: 28 cze 2018, o 18:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1576
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Jakie dysze zainstalowane

Regulowałeś niskie obroty?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2018, o 18:34 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2018, o 23:12
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR-Z400SM
Motocykl zakupiłem niecałe 2 tygodnie temu. Niestety nie wiem jakie to są dysze, ponieważ moto zostało sprowadzone (brak konkretnych informacji dot. modów).

Póki co zmieniłem świecę i zamówiłem kabel wysokiego napięcia by od "najtańszych" opcji ewentualnie wyeliminować usterkę.


Góra
 Zobacz profil GG: 586745 
 
PostNapisane: 28 cze 2018, o 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1576
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Gałka od przepustnicy obok gaźnika na pierwszy ogień można troche w prawo dokręcić

Ale to takie oglądanie pornola przez ślepego, trzeba by wiedzieć jaki jest jetting to podstawa bo nie wiadomo jaki sebix tam był wcześniej

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2018, o 11:33 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2018, o 23:12
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR-Z400SM
Temat ogarnięty. Okazało się, że ktoś nieumiejętnie regulował gaźnik i... zakręcił całkowicie jedną dyszę.


Góra
 Zobacz profil GG: 586745 
 
PostNapisane: 7 sie 2018, o 15:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1576
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
:D

Co jakiś czas trafia się na forum agent któremu drz nie domaga i od razu PANIE PEWNIE MODUŁ xD

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2018, o 12:09 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2018, o 23:12
Posty: 9
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR-Z400SM
Nie mając zbyt wiele pojęcia w tym temacie stawiałem na elektrykę, na szczęście wyszło co innego a 'naprawa' kosztowała 80zł :)


Góra
 Zobacz profil GG: 586745 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.