www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 16 wrz 2019, o 23:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lip 2018, o 11:41 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2015, o 23:19
Posty: 19
Witam. Ostatnio wymieniałem napęd i w czasie jazdy odkręciła sie zębatka. Ta podkładka którą się zabezpiecza była juz stara no i stało się. Wysuneła się ta tulejka i wywaliło cały olej. Ten simering został na miejscu a tulejka dosć łatwo się wkłada i daję wyciągać. Czy to normalne, że ta tulejka ma taki luz? Przecież czasami się zdejmuje zębatke zdawczą żeby sprawdzić czy nie cieknie i nic sie nie dzieje. Zestaw naprawczy to wlasnie simering ta tulejka i 2 oringi. Jeden oring jest wewnatrz tulejki a drugi gdzie przychodzi? Aha i po co sa te 2 wglebienia na tulejce?
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 12:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Obrazek

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Chyba ktoś odciążył Ci sprzęta o element 28 lol

Obrazek

Chyba tak ma być

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 13:05 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2015, o 23:19
Posty: 19
Nie no element 28 jest. Juz go odkrecilem po prostu. Tylko zastanawia mnie jakim cudem ta tulejka wyszla i wylecial caly olej. Bo element 28 w zasadzie trzyma tylko simering. Czyli ten oring nr 39 ma byc w tulejce. Bo na allego jest jeden zestaw ktory ma 2 oringi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 18:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Trzeba by poszukać na necie tutorial wymiany tego, robiliśmy to raz w motorku uzyt. Pawl4k ale nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało fakt faktem po wymianie nic juz mu nie cieknie.

Miał chyba zestaw allballs nic specjalnego

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 19:06 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2015, o 23:19
Posty: 19
Czyli ten zestaw albals bylby spoko? Jeden oring jest napewno w tej tulejce. Nie no z wymiana sobie poradze, przeciez to nic trudnego. Pytam tylko o ten dodatkowy oring no i o powod dlaczego wydmuchalo ta tulejke. Zazwyczaj puszcza olej na simeringu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Ale Tobie cieknie czy z czym masz problem?
Ostatnio wymienialem znow simmering po ok 7 latach i bez wymiany tulejki nic nie cieknie po raz drugi koszt 7 zl chyba czy 30 nie pamietam
tu filmik https://www.youtube.com/watch?v=KNjUn6ZkCDo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 20:25 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2015, o 23:19
Posty: 19
Nie już nie cieknie bo caly olej wylecial. Odkrecila sie zebatka, wysunela sie ta tulejka i wywalilo caly olej. Dlatego pytam czy ta tuleja ma tak wchodzic i wychodzic latwo. Kusilo mnie, skrecic to wszystko jeszcze raz zalac olej i zobaczyc co sie stane bo moze jak zebatka dociska ta tuleje to wtedy nie bedzie nic cieklo. No ale i tak musze olej zamowic wiec bezpieczniej bedzie razem z zestawem naprawczym. Ahaa na walku nie ma luzu wiec to raczej nie wina lozysk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Złóż to tak jak pan bóg nakzał, zaklep podkładke zalej olej i powinno być ok

Nie codziennie sie odkręca zębatka, mogło mieć wpływ a nie musiało

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2018, o 20:59 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2015, o 23:19
Posty: 19
Jak Pan Bog przykazał czyli kupić zestaw naprawczy i to poskladać tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2018, o 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Raczej ta

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2018, o 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Jak sie zebatka wysunela to nie dziwne ze wywalilo. Ja bym zalozyl jak bylo i dokrecil. Tego oringu w srodku nigdy nie zmienialem. Oring w srodku trzyma uszczelnienie pomiedzy walkiem a simmering miedzy tulejka a obudowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2018, o 16:21 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2015, o 23:19
Posty: 19
Czyli ta tuleja ma tak dosc swobodnie chodzic? Bo myslalem ze ona powinna ciasno siedziec.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: bedyn, Bing [Bot], Ruff


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.