www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 14 gru 2018, o 16:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 paź 2012, o 20:11 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Witam. Mam do Was pytanie. Czy łańcuszek Tourmax z Larssona będzie dobry? Wymieniam go ponieważ go słychać, a skończyła się również już regulacja na MCCT. Posiadam DRZ 400 S z 2002 roku. I mam pytanie czy dałby mi ktoś zdjęcie autodekompresatora ? I czy warto go demontować? Z góry pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 2 paź 2012, o 20:29 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 13:14
Posty: 62
Lokalizacja: Mielec
Motocykl: dr-z 400E,
http://www.thumpertalk.com/topic/972935-whirring-noise-from-clutchflywheel-area/ dwa ostatnie zdjecia na stronie przedstawiają automatyczny dekompresator a czy warto demontować? ja mam i nie zamierzam ale koledze z forum kiedys hałasował i teraz jezdzi bez i nie ma zadnych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2012, o 20:34 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
A czy myślicie, że dam sobię radę z wymianą łańcuszka? Przeczytałem te wszystkie poradniki. Uczę się za mechanika i dość dużo umiem, na tle innych głąbów z mojego roku.. Mam lat 17. Bo myślę, że 250 zł za wymianę łańcuszka to dość sporo, za te pieniądze, to sobie wole kupic dynamometr potrzebny do zakręcenia wałków itp. Który mi zostanie do przyszłych napraw, nie tylko w moim moto, ale i innych.


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 2 paź 2012, o 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 584
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
Ja wymienialem na tourmax i chwala ze dobre.
Najlatwiej jest wymienic z zakowaniem , szybciej ,prosciej i taniej.
Jak bys mial problemy to moge Ci nr tel podac (play)

Proscizna... wiecej strachu niz sie wydaje :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2012, o 21:09 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Noo.. to ok :D tyle, że ja bym wymieniał już zakuty. Wiem trochę więcej roboty. Od razu bym sobie nowy olej- Motul 5100 i płyn chłodniczy zalał. "Parę" głowic z aut już robiłem, więc wiem co jak wygląda i na jakiej zasadzie działa :) Podbudowałeś mnie trochę na duchu. Dzięki.


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 00:13 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 00:16
Posty: 702
Wiek: 37
Dekompresator zostaw a lancuszek lepiej kup z DIDa ma lepsza opinie no i najlepiej zkuty pewniejszy jest.

_________________
www.facebook.com/MoherosBanditos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 16:45 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Sam D.I.D ma lepszą opinię. Ale łańcuszki do motocyklowego rozrządu, już nie za bardzo tymbardziej, ze podobno głowny importer sprzedaję gówno..


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 4 paź 2012, o 07:00 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 07:04
Posty: 278
Ja w Larrsonie zamówiłem Turmaxa a dostałem DID - trochę był głośniejszy od oryginału na początku ale później się to ułożyło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2012, o 21:59 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Mam pytanie do osób, które wymieniały już łańcuszek. Wałki rozrządu dokręcaliście na 10 Nm? Ta zębatkę na wale, przez która trzeba trzymać srubę przy magnecie na 110 Nm? A pokrywy z jakim momentem dokręcaliście? Czy tak na oko?


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 5 paź 2012, o 02:23 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 00:16
Posty: 702
Wiek: 37
Walki dokrecalem na 10 nm to napewno a reszte nie pamietam ale zrob tak jak podaje serwisowka

_________________
www.facebook.com/MoherosBanditos


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2012, o 07:08 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 07:04
Posty: 278
Tylko pamiętaj aby wałki dokręcic naprawdę dobrym . dokładnym kluczem - 10 NM to naprawdę mało.
A jeszcze nakrętka na wale z prawej strony silnika (przełożenia pierwotnego czy jak to się tam nazywa) ma lewy gwint (wyraźne nacięcia na niej) a większość kluczy dynamometrycznych działa tylko do prawego gwintu:
https://picasaweb.google.com/babel1969/ ... 0075401826
Tu masz kilka fotek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 paź 2012, o 09:13 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Ok, dzięki bardzo za pomoc. Pożyczę sobie taki klucz dynamometryczny na lewy gwint z warztatu, a mam pytanie. Z jakim momentem dokręcić te śrubki od stojana, żeby się nie odkręciły. Oczywiście je odtłuścić i na kleju dać to wiem.


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 14 paź 2012, o 19:56 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Chłopaki :D wczoraj odpalilem moją DRZ po wymianie łańcuszka :) Teraz chodzi jak zegarek :) Założyłem łańcuszek Morse/Tourmax, dostała nową uszczelkę sprzęgła, nowy olej Motul 5100 i płyn chłodniczy :D Jeszcze w tygodniu przyjdą korki pokrywy alternatora z Zety i już bedzie igła ;)


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 25 wrz 2013, o 20:48 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
bubel - powiedz mi mistrzu gdzie kupiłeś tego morsa, i jaką masz wersję moto:P

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2013, o 22:26 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
DRZ 400 S :D z kołami sm ;p zamówiłem na larssonie Tourmaxa ale przysłali Morse ;) Juz czytałem, że tak wysylaja dlatego zamowilem.


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 26 wrz 2013, o 09:23 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
dzięki majster :) niby mam jeszcze wolne da ząbki na zapadce napinacza, ale powoli trzeba myśleć o nowym łańcuszku, z tego co gadałem z takim mechanikiem, to na tych dwóch ząbkach można jeszcze jeździć, najszybciej łańcuch wydłuża się na samym początku potem coraz słabiej , a skoro jeszcze jest zakres na napinaczu to chyba trzeba jeździć do skończenia zakresu jego pracy??? A powie mi ktoś gdzie można kupić uszczelkę pod napinacz, a jak nie to może ktoś wie jaki arkusz papieru uszczelkowego kupić (jaka grubość ) żeby było OK,

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2013, o 09:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2011, o 21:09
Posty: 169
Lokalizacja: WAWA
Motocykl: YZ250F
Soczi, uszczelki szukalem w zeszlym roku i niestety znalazlem tylko w Suzuki :-( koszt okolo 35 zl wiec odrysowalem i wycielem z papieru uszczelkowego, niestety nie pamietam jaka grubosc ale to nie apteka.

_________________
https://www.facebook.com/ManetaTeam?ref=hl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2013, o 12:09 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 23
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Też zrobiłem tak jak POLO. Mój był taki dość gruby w porównaniu do zwykłych uszczelek. Posmarowałem delikatnie silikonem z elringa białym tak, że dosłownie się świeciła tylko, żeby za dużo nie wycisło. Skręciłem i trzyma już dosyć trochę czasu :)


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
PostNapisane: 25 cze 2018, o 11:38 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2015, o 19:13
Posty: 12
Witam. Nie chce tworzyć nowego tematu, a ten mi idealnie pasuje. Jestem w trakcie zmiany rozrządu w mojej drz wersji S. Czy pod śruba trzymająca ślizg rozrządu (ten napinający) westepuje podkładka? Albo między tym ślizgiem a korpusem silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2018, o 11:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1607
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.