www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 16 paź 2018, o 21:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 paź 2012, o 20:37 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2012, o 19:00
Posty: 27
czesc

mam problem z moja drz, jakis czas temu moto przestałło odpalac na rozrusznik, po kilku wypadach ( start na pych) postanowilem moto oddac do mechanika, okazalo sie ze popuscil sie stojan,i został uszkodzony, z uwagi na brak uzywek polecono mi goscia ktory zajmuje sie przewijaniem tych elementów, i tak tez zrobilem , dodatkowo w kole magnesowym z uwagi na powiekszenie sie otworów na śruby zostały one rozwiercone na wieksze ( śruba 6 - miala luz), mechanik poskaładał wszystko do kupy i niestety moto nie chce odpalić, rozrusznik kreci jednak moto za nic w swiecie nie chce zatrybić. Czy fakt iz owtwory w kole magnesowym zostały rozwiercone na wieksze moglo cos zmienic, czy raczej nalezy problemu nadal upatrywac w stojanie''

pozd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 13 paź 2012, o 21:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:54
Posty: 794
śruby raczej nie
dorwij druga DRZ-ete "porzycz" stojan i zobaczysz
iskra jest ??

może coś z modułem

najpierw sprawdź czy jest iskra jak jest lej paliwo do cylindra jak chociaż kichnie to wina gaźnika - nie dostaje paliwa
jak brak iskry a masz pod ręką druga DRZ-etę przerzuć moduł bo to najprościej
jak to nie pomorze przekładaj stojan i wyjdzie
na końcu magneto ale otwory nie powinny mieć wpływu

ewentualnie dobry elektryk i niech zdiagnozuje stojan

_________________
Sprzedam DRZ 400 SM - wałki do E + Keihin FCR 39 MX

sprzedam części Suzuki DRZ 400 E / S / SM
KTM EXC 400 / 450 / 520 / 525

tel 698 672 101
gg 6777220


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 13 paź 2012, o 22:03 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 18:32
Posty: 200
A co na to ten mechanik??? nie może dokończyć naprawy? Jak pisał Lomax sprawdź iskrę. Żaden problem sprawdzić impulsator i podawany impuls jeśli było tam ruszane może coś z tym nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 13 paź 2012, o 22:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:54
Posty: 794
jeżeli kolega jest z Leszna jak zakładam
to rozmawialiśmy osobiście i telefonicznie
już kiedyś proponowałem zmianę mechanika :):):)

_________________
Sprzedam DRZ 400 SM - wałki do E + Keihin FCR 39 MX

sprzedam części Suzuki DRZ 400 E / S / SM
KTM EXC 400 / 450 / 520 / 525

tel 698 672 101
gg 6777220


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 14 paź 2012, o 17:47 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2012, o 19:00
Posty: 27
tak, tak jestem z leszna i porzysiaglem sobie ze po tej naprawie,....

iskra jest, moto kreci, nie wiem czy probowal nalac paliwa bezpośrednio na tlok, pamietam ze za pierwszm razem gdy padl stator iskara tez byla jednak moto nie odpalal, stator byl przewijany i tak naprawde mysle ze to wtym nalezy upatrywac przyczyny, motor caly czas chodzil, dopiero teraz po zlozenu przestał palić,

jutro jade do mechanika , zobaczymy co wyjdzie!!!

pozd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 14 paź 2012, o 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:54
Posty: 794
jak nie bierz moto na paka i wpadaj obadamy :)

_________________
Sprzedam DRZ 400 SM - wałki do E + Keihin FCR 39 MX

sprzedam części Suzuki DRZ 400 E / S / SM
KTM EXC 400 / 450 / 520 / 525

tel 698 672 101
gg 6777220


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 22 paź 2012, o 19:49 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2012, o 19:00
Posty: 27
czesc

zalozylem inny stojan, moto nie odpala,

- iskra jest,

- paliwo dostaje swieca jest mokra,

- zalozony inny stator,

tak naprawde nie wiem juz co moze byc nie tak, moto przed rozbiórka chodzilo, tylko nie krecił rozrusznik a raczej nie przenosił napędu, okazalo sie ze stator sie poluźnił i uszkodził, zlaozony jest inny juz 2 i efekt bez zmian, jedyne co bylo jeszcze kombinowane to bylo rozwiercone kolo magnesowe na wieksze otwory, dodam tylko ze moto przed rozlozeniem chodzilo tylko trzeba bylo je zapychac nie bylo zadnych odznak ktore wskazywaly by na jakies iinne problemy

poradzcie cos!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 22 paź 2012, o 20:14 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 21:36
Posty: 163
Wiek: 22
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: DRZ 400 S
Fajnie by było właśnie jakbyś podjechał do kogoś kto ma DRZ i tą samą wersję. I przekładać np. Moduł, cewkę i wykluczać poszczególne elementy. W taki sposób doszedłbyś do tego w moment. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil GG: 10877045 
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 22 paź 2012, o 23:07 
Offline

Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 18:32
Posty: 200
A może lepiej podjechać do kogoś kto się zna zanim zostaną zepsute dwie DRZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 24 paź 2012, o 20:29 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2012, o 19:00
Posty: 27
czesc

i minal kolejny dzien moto nie odpala na rozrusznik, ktory kreci jak szalony, dodatkowo zostal sprawwdzony łańcuszek i jest oki, mechanik chcial rozrbierac silnik- bylem przeciwny, postanowilem odpalic go na pych i moto w koncu zajaralo , chodzi idealnie, po 5 minutach zostalo zgaszone ii odpalilem je kilaknascie razy juz z rozruszika bez najmniejszych problemow!

zobacze co jutro sie wydarzy, tak naprawde moto stalo okolo miesiaca nie odpalane- moglo sie to przelozyc na to ze nie chcial zajarac na rozrusznik, poza tym tak naprawde na rozrusznik nie bylo odpalane okolo 4-5 miesiecy ciagle byl odpalany an pych, moze miec to tez jakies przelozenie???

pozd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 24 paź 2012, o 20:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2012, o 22:20
Posty: 522
Wiek: 34
Lokalizacja: Inowrocław
Motocykl: DRZ E+YZ 250f+CBR929
to ja rozwiążę ten problem

problem jest w świecy-jak dr-z stoi 0,5 roku bez odpalania to świeczka "śniedzieje" i moto ma problemy z odpalaniem z rozrusznika

wystarczy ją wykręcić przelecieć szczotką drucianą i wkręcić-moto zapali od pierwszego strzału

_________________
STAJNIA: DR-Z 400E 2007 + YZ 250f 2009 + CBR 929RR FireBlade 2001 + T80 Townmate 1991r


Ostatnio edytowano 24 paź 2012, o 20:46 przez misiopajur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil GG: 4595775 
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 24 paź 2012, o 20:45 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2012, o 19:00
Posty: 27
moto bylo odpalane tylko nie z rozrusznika a na pych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem drz
PostNapisane: 26 paź 2012, o 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 580
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
A paliwa nie masz zwietrzalego?
Jezdze samochodem na LPG i rano nie chcial odpalac wymienilem: az wstyd sie przyznac :oops: swiece, kable, reset komputera, dwa czujniki temp, wtrysk i okazalo sie ze mialem stare paliwo :x

Ps Jak sprawdzacie czy ma iskre to sprawdzcie czy w srodku nie ma przebicia , kiedys tak mialem w DRZ -dawala tak jak by w dwuch miejscach na swiecy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 17:17 
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2017, o 23:23
Posty: 6
Witam mam podobny problem może coś podpowiecie moja drz 400 s ma falujące obroty i potrafi odciąć zapłon od tak ,wykluczyłem już gażnik wszystko sprawdzone (zestaw naprawczy) wyrególowane jest to samo, wiec pomyślałem stator do wymiany bo coś z prądem ewidentnie gdyż moto ładnie odpala zimny czy ciepły nie gaśnie na biegu jałowym ładnie pyrka, ale ma jak by tą czkawkę i to odcięcie z niczego i z owego miałem 2 razy w czasie jazdy .Więc wymieniłem stator na taki z alliexpressu ,wizualnie taki sam jak oryginał ale niestety na nim nie mogłem odpalić moto próbowałem na wszelkie sposoby układac stator i czujnik połozenia wału ale niestety moto niechciało odpalic dodam, że iskra jest świeca mokra paliwo dochodzi , a moto tak chce jakby załapać ale bardzo słabo ale nieodpala , po manewrach statora jest tam minimalny luz ustawiania tej cewko czołem do czujnika na tych 3 sróbkach jak w serwisówce ustawione to moto przy próbie odpalenia strzela,stator chiński sprawdziłem miernikiem jest sprawny nie wiem czy może ją próbowac przełamac na pych by zagadało bo narazie wrzóciłem stary stator i na nim tak ochoczo również nie chciała odpalić dopóki jej nie przytkałem dopływu powietrza na sekundke to zagadała i teraz jest jak wcześniej ładnie wszystko pali nie gaśnie ale ma te czkawkę jak se pyrka i pytanie jak wrzucić nowy stator by to chulało próbowałem go różnie układać to ledwie łapał przy próbie odpalenia ale niezałapał ub strzelał w tłumik odrazu czy może na pych wziąśc co raczej nie jest zbyt profesjonalne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Raczej gaźnik

Jakie masz dysze jak ustawione obrory jałowe

Stator odepnij od regulatora napięcia podepnij zewnętrzne akku będzie to samo

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 19:08 
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2017, o 23:23
Posty: 6
wszystko mam seryjne gaznik wydech, gaznika w 100% niemogłem wyrególować przez te dziwne falowanie którego się niemoge pozbyć,gdy mu ustawiałem wyższe obroty to nieraz z opużnieniem z nich schodził mam wyrególowany tak by tego niebyło a miał w miare wyższe obroty na jałowym i dobrze rególował na manetkę , świeca nie jest idealnego koloru ale blisko jej już do brązowego koloru ale jeszcze nie jest kawa z mlekiem być może ,ze jeszcze coś w gażniku pominołem ,ale jest ustawiony dobrze poziom paliwa na pływaku (nowy pływak)nowe dysze , uszczelki, zaworek sitko itp, dobrze został wyczyszczony i sprawdzony czy nie puszcza paliwa jest szczelny o zalewaniu moto niema mowy raczej bo jak mu dam mu mocno po garach to rwie i płynnie przyspiesza bez problemów w kazdym zakresie obrotów ,również ładnie schodzi z obrotów ,nie strzela w tłumik itp. tylko jak mocno dam mu wpizde to zrobił mi dwa razy tak że odcioł w jeżdzie całkowicie zapłon co było bardzo nieprzyjemne i niebezpieczne zanim chyciłem sprzęgło,a najlepsze jest to ,ze aby przekręce stacyjkę i go odpalę łapię za pierwszym od razu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 19:15 
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2017, o 23:23
Posty: 6
dlatego najbardziej obstawiam czujnik halla który gdy moto sie rozgrzeje daje zły sygnał i odcina lecz niestety na tym nowym statorze niechce zagadać zbytnio ochoczoczo to dlatego się pytam czy może w złym momęcie daję sygnał iskre ten nowy stator czy ja go żle mocuję niewiem sam wydaję mi się ze mocuję go tak samo ja był oryginalny zamocowany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 19:25 
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2017, o 23:23
Posty: 6
dodam ,że staram sie wyeliminować wszystko sprawdzona kompresja ok i sprawdziłem również na nowych świecach,nie łapie lewego powietrza, jest również nowy rególator napiecia bo drz nie miała dobrego ładowania przez co kontrolki mrórzyły się wraz z obrotami silnika, luzy zaworowe które są w normie oraz łańcuszek nie jest jeszcze na wykończeniu, czujnik sprzęgła działa ok czujnik stopki jest równiez ok wszystkie styki przepatrzyłem i poczyściłem mase, bezpiecznik itp. dlatego sam już niewiem co jej dolega i dlaczego niechce odpalic na nowym statorze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1574
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Zawory kiedy sprawdzane i łańcuszek?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 gru 2017, o 20:42 
Offline

Dołączył(a): 4 lis 2017, o 23:23
Posty: 6
Nic założę nowy stator i spróbuję go odpalić na nim do skutku aż załapię tym bardziej że na starym też tak słabo łapała tylko kręciłem bardzo długo , zas na nowym nie aż tak bo myślałem ,że powinna na tym czy na tym zagadać od pierwszego a widocznie chyba tak nie jest z tym odpałem po wymianie stojana, za radą krizzo przed zabawą ze statorem zajrzałem do gażnika jeszcze i to był strzał w dziesione uszczeleczka oring na łaczeniu tych dwóch dysz wkręcanych ze sobą na wysokosci iglicy był już wyrobiony poszczypany ,po wymianie moto chodzi nareszcie cudownie super reakcja na manetkę zero gaśnięcia ,dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], karczu


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.