www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 19 gru 2018, o 12:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lip 2018, o 22:02 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
Witam,
jak w temacie S-ka nie pali na zimno, parę kliknięć w button i po akumulatorze. Na pych odpala, muszę trochę pilnować obrotów i jak się rozgrzeje, można nią jeździć do pustego baku, można zgasić i na ciepło odpala - choć też nie od razu. Przed fochami Suzi paliła na dotyk, wyregulowane zawory, nowa świeca, czyszczony gaźnik na wiosnę, czysty filtr powietrza. Dlatego obstawiam elektrykę choć jestem mocno zielonym laikiem w tych tematach.
Wymieniłem aku na nowy, solidniej zarobiłem końcówki, przesprejowałem contactem łączenia kabli (wtyczki) jakie tylko znalazłem, sprawdzony i wyczyszczony rozrusznik u specjalistów, wymieniona świeca na starą ale działającą do końca.

Następnie sprawdziłem iskrę na świecy, jest choć jako laik nie potrawie określić czy ok.
Cewka, według serwisówki ma mieć pow. 150V na wejściu, rozumiem że podczas kręcenia rozrusznikiem ? Po przekręceniu stacyjki ma jakieś 31V ale tylko wtedy na kablu gdy jest wypięty z cewki, jak kręci rozrusznik ma kilkaset V ciężko powiedzieć bo miernik szybko pokazuje wartości.

Czekam na rady, podpowiedzi, szukałem trochę na forum ale głównie temat z elektryką to słabe ładowanie - u mnie jest jakieś 13,5


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2018, o 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Zapala z kabli od akku z samochodu?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2018, o 15:30 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
Próbowałem od auta i nic...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2018, o 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Może deko zepsute, chociaz nie wiem, można by zobaczyc czy ok

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2018, o 16:41 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
Rozrusznik kręci normalnie - jak przed awarią a powinien mieć chyba opory jakieś gdyby było to deko ? Przy aku z samochodu tak samo kręci jak ze swojego.
Jakieś jeszcze pomysły zanim zajrzę do głowicy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2018, o 16:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
to dziwne może dysze przytkane, weż kręć rozrusznikiem i psikaj plaka do dolotu czy odpali

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2018, o 19:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 10:35
Posty: 46
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Suzuki DR-Z 400SM
Piszesz że kilka razy próbujesz odpalić i po aku. Teraz pytanie jak kręci rozrusznik na zimnym silniku? Tak samo jak na ciepłym czy z wyraźnym spadkiem mocy/obrotów? Bo to jest dość istotne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2018, o 20:40 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
Raczej kręci tak samo choć jeszcze zwrócę na to uwagę jak go poskładam.
Na ciepłym to zakręci 1 czasami 2 i odpala. Na zimnym nic, chyba że jak wcześniej kombinowałem to tak ze 3 razy aku ładowałem to załapał choć ostatnio to pod auto podłączony i bez rezultatu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2018, o 11:45 
Offline

Dołączył(a): 30 lip 2017, o 13:46
Posty: 46
Mam podobny problem na pycha cyk i chwila i chodzi odpalnie na rozruszniku musze męczyc trochę . W Pierszej kolejności Luzy zaworowe będę sprawdzane oraz płytki zaworowe, również gaźnik pójdzie na ultradźwięki i zobaczymy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2018, o 12:17 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
U mnie zawory były sprawdzane po remoncie głowicy jakieś 2 m-c temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2018, o 20:36 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
Mojej historii ciąg dalszy...
poddałem się i oddałem moto do serwisu. Sprawdzili luzy i ich prawie nie było, nagar na zaworach. Nie wiem jak to się fachowo nazywa ale nagar wyklepali/wypalili ? Ponowne ustawienie zaworów i cyk pali. Dostałem info żeby po około 5 wypalonych bakach paliwa regulować zaworu. Baków nie liczyłem bo to tankowanie całego, to dolewka ale zrobiłem około 600km i po jakieś tygodniowej przerwie moto znowu nie pali ;/
No to ponowna wizyta w serwisie. Na drugi dzień telefon że zawory tak podparte że nie ma na czym luzu robić - trzeba zrzucać głowice żeby coś więcej się dowiedzieć. Czekam na info z serwisu ale może ktoś z forum podpowie ska się może brać taka przypadłość.

Teraz mój wątek to można chyba do ogólnego przenieść :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2018, o 22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1609
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Błąd użytkownika

Niesprawdzanie luzów zaworowych

Ale jak ustawił serwis luzy ze po 600km znowu sie nie da wsadzic szczelinomierza to nie wiem, musialbym zobaczyc zeby uwieżyć

Dostałeś po naprawie jakies dokumenty? Rozmiary szczelin?

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2018, o 20:29 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
Tak racja moja wina ale nie sądziłem że tak szybko skończy. Po ilu km sprawdzacie zawory (jazda w terenie 60/40 do asfaltu) ?
Teraz to zapytam o ustawione szczeliny i sam będę to częściej kontrolował. Po ostatniej regulacji nie brałem żadnych papierów bo to była tylko regulacja no i mam zaufanie do tych ludzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2018, o 06:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 193
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Cos czuje ze tu sie zawor zaraz urwie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2018, o 06:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 193
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Albo gniazda ci sie uklepaly albo zaraz zaworu nie bedzie.
Ustawiaj zawsze na maxymalna wartosc luzu bo ten motor ma tendencje do zacisniania luzu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2018, o 09:14 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: pow. pucki
Motocykl: DR-Z400S
Ssące idą do wymiany na nowe (wydechy przy okazji też), polerowanie zaworów i zobaczymy jak teraz się to ułoży.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: aludwicki, Bing [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.