www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 20 paź 2019, o 19:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 sie 2015, o 16:43 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 16:06
Posty: 201
Wiek: 23
Siema, w mojej drz mam strasznie słabe światła w nocy to jeżdżę na ślepo praktycznie, patrząc na żarówkę jest ona żółta do tego kiedy włączę kierunkowskazy to zauważalnie światło mruga razem z nimi.

Dodam ze kiedy jeżdżę na włączonych światłach pada mi aku - zwarcie, słaba masa?
Proszę o pomoc :)

Ehh sorry nie ten dział można prosić o przeniesienie do Elektryki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2015, o 17:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:25
Posty: 1327
Wiek: 25
Przeniosłem :)
Jak z ładowaniem? Na włączonym moto jakie napięcie na aku? Sprawdź ze światłami i bez

_________________
Kanał YouTube - Zapraszam ;}
Ulubiona piosenka? 4 takty grane na przelocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2015, o 10:32 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 16:06
Posty: 201
Wiek: 23
ładowanie jest dosyć słabe... włączone moto bez świateł 12,71V. ze światłami 12,40V i spada potem wzrasta.
Generalnie mam Reflektor przedni Polisport MMX z tą żarówką bańkową 35W/35W może padające aku i słabe światła to wina regulatora?
gdy moto chodzi z włączonymi światłami napięcie na aku jest 12,40V a kiedy zmierzę przy żarówce to mam 11V do tego to napięcie skacze od 10-12V to na stówę jest wina regulatora.

Teraz pytanie, czy opłaca sie kupować oryginalny od drz, czytałem ze są wadliwe i szybko padają czy kupić od GS 500? :)
http://allegro.pl/regulator-napiecia-su ... 19015.html

http://allegro.pl/regulator-napiecia-su ... 19888.html

Niczym się nie rożną prócz ceny :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2015, o 21:17 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
Witaj wykonaj FREE POWER MOD napewno napiecie ladowania wzrosnie mi z 12,6 na 13,8 na wolnych.
http://www.thumpertalk.com/topic/541623 ... power-mod/ Zgodnie z tym poradnikiem
Polega to na odcieciu kabli ktore ida z regulatora na akumulator przez instalacje elektryczna moto. I przedłużeniu odcietych kabli oraz podłączeniu ich bezpośrednio do akumulatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2015, o 13:03 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 16:06
Posty: 201
Wiek: 23
kozix, To naprawdę pomogło i dosłownie tak jak napisałeś napięcie jest 13,8 na wolnych :o

Dzięki wielkie :D swoją droga niegłupie byłoby przetłumaczenie tej modyfikacji i umieszczenie jej na forum ;)
Pozdro :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2015, o 14:44 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
Niema sprawy.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2015, o 21:17 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
ta modyfikacja nie niesie ze sobą ubocznych skutków?? Ja nie wiem czy mam regler dobry czy nie ale ładowanie na wolnych mam dobre a na wysokich obrotach mam kiepskie koło 12,5V co skutkuje tym że po kilku jazdach muszę ładować akumulator. 12,5v mam na światłach, jak je wyłacze mam dobre ładowanie, stojan mam nowy Tourmaxa, regler na 70% sprawny bo grzeje się normalnie i zachowuje nominalne wartości napięcia. Myślałem kupić żarówkę H4 do przedniego reflektora o zmniejszonej mocy, w nocy i tak nie latam.

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.