www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 21 wrz 2019, o 05:34

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 cze 2017, o 21:40 

Motocykl: WR 250 X
Cześć, ze schematu wynika jednoznacznie że mam problem albo z regulatorem napięcia albo z alternatorem. Czy mógłby mi ktoś opisać w jaki sposób mam takie testy wykonać? Pod jakie kable się podłączyć? Jakie wartości powinny się pokazać przy sprawnym układzie? I w jaki sposób ustawić miernik za regulatorem prąd stały a przed zmienny? Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o elektronikę niestety. Jak ktoś ma jakieś inne pomysły to proszę o podpowiedź. Ładowania nie ma bo sprawdziłem jakimś miernikiem (tym samym miernikiem sprawdzałem akumulator w aucie i tam ładowanie było). Akumulator jest nowy. Drzeta latam codziennie więc aku powinien być naładowany na full. Z góry dzięki za zainteresowanie tematem

PostNapisane: 5 cze 2017, o 00:11 

Motocykl: Było DRZ400S '07
Sprawdź ładowanie na kablach wychodzących z regulatora napięcia czarny/czerwony jeżeli będzie prąd to problem dalej w instalacji

Możesz też sprawdzić stator (żółte kable idące do regulatora)

Trzeba tylko w serwisówce sprawdzić jakie mają być wartości

PostNapisane: 5 cze 2017, o 11:01 

Serwisówka rozdział 7-22 masz podane rezystancje cewek statora.

PostNapisane: 5 cze 2017, o 20:01 

Prąd AC też powinno dać rade zmierzyć na odpalonym (na statorze)

PostNapisane: 6 cze 2017, o 07:05 

Motocykl: WR 250 X
Wczoraj pomierzyłem na tyle ile potrafię i z tego co widzę to niestety alternator kaput. Rezystancja 0 a na odpalonym silniku daje 0.3V do 0.6V jak trochę go pokręcę. Sprawdziłem też regulator który swoją drogą wygląda dobrze, przepływ prądu w jednym kierunku.
regulator sprawdzałem tak: https://www.youtube.com/watch?v=8y_LgkNoVZM tu też podobne wartości miałem