www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 lis 2019, o 04:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 cze 2013, o 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:17
Posty: 10
Wiek: 40
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: DR-Z 400S
Panowie,

Czy montowaliście kiedyś inny regulator napięcia? można kupić takie zamienniki za ok 60 zł, tylko, że duży bo 80x80x30mm. Nie widzę, żeby gdzieś było miejsce na to.
Tutaj http://www.reg_mot.republika.pl/index.html znalazłem gościa, który robi takie rzeczy i jeden z nich ma 100x70x30. Wygląda na taki zbliżony do naszych no i ze 150zł w kielni.

_________________
z opinią jak z dupą-każdy ma swoją


Góra
 Zobacz profil GG: 2554009 
 
PostNapisane: 10 cze 2013, o 20:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 13:35
Posty: 232
Wiek: 42
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: sxf 250
Zajrzyj i zadzwoń http://www.seba-motor.pl/

myślę, że kupisz/taniej.

_________________
www.network-elements.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2013, o 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:38
Posty: 30
Wiek: 32
Lokalizacja: Zgierz
Motocykl: Triumph Tiger 955i
adametz napisał(a):
Panowie,

Czy montowaliście kiedyś inny regulator napięcia? można kupić takie zamienniki za ok 60 zł, tylko, że duży bo 80x80x30mm. Nie widzę, żeby gdzieś było miejsce na to.
Tutaj http://www.reg_mot.republika.pl/index.html znalazłem gościa, który robi takie rzeczy i jeden z nich ma 100x70x30. Wygląda na taki zbliżony do naszych no i ze 150zł w kielni.


Na regulatorze od tego gościa, wmaślonym w dużą Tenere, kumpel jeździ bezproblemowo od ponad roku. Ja jutro zamawiam do Tygrysa RN 07 - 7 przewodowy. Z ciekawości sprawdziłem na allegro cenę regulatora do DRZ - zamiennik Electrosporta 350 zł (do Triumpha 370). Zastanawia mnie jedno - kiedyś dawno, gdy posiadałem Shadowa 750, oryginalny, nowy regulator Hondy u dealera wyniósł mnie 250 zł. Co to się porobiło, że ceny samych zamienników są tak wysokie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2013, o 01:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:54
Posty: 819
mam taki regulator
oryginał DRZ

_________________
Sprzedam DRZ 400 SM - wałki do E + Keihin FCR 39 MX

sprzedam części Suzuki DRZ 400 E / S / SM
KTM EXC 400 / 450 / 520 / 525

tel 698 672 101
gg 6777220


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2014, o 20:17 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
http://allegro.pl/regulator-napiecia-su ... 34800.html montował ktoś w swojej Drz taki regulator?
Ma on wymiary 80/80/30 mam wątpliwości czy się zmieści w miejsce oryginalnego nie wiem czy puści go gaźnik żeby śruby spasowały.
A ma ktoś w ogóle zamontowany jakiś tani zamiennik ?? Jak tak to czy warto w coś takiego wchodzić, ewentualnie czy kupno używanego oryginału nie będzie lepszym rozwiązaniem.

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2014, o 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:54
Posty: 819
mam oryginalny od DRZ jak bys chcial

_________________
Sprzedam DRZ 400 SM - wałki do E + Keihin FCR 39 MX

sprzedam części Suzuki DRZ 400 E / S / SM
KTM EXC 400 / 450 / 520 / 525

tel 698 672 101
gg 6777220


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2014, o 07:22 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 03:58
Posty: 127
Mam pytanie - zauwazylem ze nie mam ladowania akumulatora - nie sprawdzałem tego jakos fachowo bo nie mam sprzętu ani wiedzy, ale objawy sa takie, ze jak jest już slaby i ledwie odpale to przez jazde się nie naladuje - po przejechaniu 50 km jest caly czas w takim samym stanie. Jak naladuje aku prostownikiem to znow na jakiś czas wystarczy - mam wiec pytanie czy to może być wina regulatora napiecia czy może jakiś inny defekt ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2014, o 08:26 
Offline

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 13:53
Posty: 830
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: drz400sm, ktm 990adv
to może być wina regulatora napiecia lub może jakiś inny defekt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 paź 2014, o 14:13 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 03:58
Posty: 127
dzięki za poparcie mojego toku myslenia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2014, o 08:30 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 03:58
Posty: 127
Z nowych wiadomości - od mechanika, który sprawdzal ladowanie: stwierdził ze prądnica jest dobra, ładowanie jest tylko podczas pracy na wolnych obrotach, po dodaniu gazu napiecie spada do 12 V - mnie to niewiele mowi. Fachowiec powiedział ze regulator działa, ale czy to z jego winy jeszcze nie stwierdził chce podlaczyc inny sprawny i wtedy będzie wiedział.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 08:06 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 03:58
Posty: 127
Mam nowe info - okazało się ze to nie regulator napięcia tylko jakiś inny defekt w instalacji, ale co dokładnie nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2014, o 16:51 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 14:01
Posty: 272
Lokalizacja: Łomża
Motocykl: DRZ 400 S
Napisz koniecznie co było przyczyną. Mam podobny objaw. przy niskich obrotach ładowanie jest wyższe o ok 0,5 V niż przy wysokich. Cewki pomierzone.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2014, o 13:12 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 03:58
Posty: 127
ale... ja niestety nie wiem co dokładnie - fachowiec mi zrobil jakies dodatkowe polaczenie przy + aku i mowil ze to przez stara instalacje. Jeśli chcesz zaptyaj go bo ja w instalacji el. to jestem laikiem. Serwis motocyklowy MM 887 347 796


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2015, o 22:06 
Offline

Dołączył(a): 29 maja 2015, o 09:28
Posty: 19
Odświeżę temat bo na pewno jeszcze komuś się ten problem przytrafi.
Miałem identyczną sytuacje w mojej dr-z 400S. Skończyło się na wymianie regulatora na regulator od GS 500. Wkleję post który już wcześniej gdzieś zamieściłem bo nie chce mi się pisać:

"Ja i kolega mamy w swoich dr-z 400S regulatory napięcia z suzuki gs 500. trzeba było tylko wtyczki przełożyć i nic więcej nie trzeba było przerabiać, chociaż regulator jest większy i trochę wystaje. Plus tego jest taki że w końcu nie trzeba się martwić o ładowanie. Regulatory nowe kosztowały po 120zł/szt. Nowy do dr-z kosztował wtedy 400zł a sądząc po awaryjności tego elementu w naszych dr-z'tach stwierdziłem że kupowanie używanego mija się z celem. Po dwóch sezonach na tej przeróbce mogę stwierdzić, że jestem całkowicie zadowolony z tego i nie widzę żadnych minusów :)"

Przed wymianą objawy były identyczne co skutkowało niedoładowywaniem aku (szczęście że mam kopkę). Po dłuższym czasie występowania tych objawów regulator padł całkowicie.
Jak ktoś ma podobne objawy polecam takie rozwiązanie bo można zaoszczędzić sporo nerwów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2015, o 19:36 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 18:53
Posty: 179
Lokalizacja: Miechów
Motocykl: DRZ400S
Cytuj:
kolega mamy w swoich dr-z 400S regulatory napięcia z suzuki gs 500. trzeba było tylko wtyczki przełożyć i nic więcej nie trzeba było przerabiać, chociaż regulator jest większy i trochę wystaje

Możesz dać linka do jakiejś strony z takim regulatorem?

_________________
Wiatr, muza i ogień na tłoki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2015, o 01:50 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:48
Posty: 361
Wiek: 34
Lokalizacja: RLU
Motocykl: Była eSka
http://allegro.pl/suzuki-gs500-02r-lift ... 66653.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2015, o 11:09 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 16:06
Posty: 201
Wiek: 23
soczi666, zobacz ten temat może w twoim przypadku modyfikacja którą wysłał kozix tez pomoże, bez konieczności wydawania 150zl ;)

viewtopic.php?f=39&t=3229&view=unread#unread


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2015, o 15:03 
Offline

Dołączył(a): 29 maja 2015, o 09:28
Posty: 19
Da się kupić ten regulator za mniej niż 150zł można też spróbować tego patentu z linku wyżej. Ja wydałem 120zł (za nowy) i mam już trzeci sezon święty spokój i jestem z tego baaardzo zadowolony patrząc jak koledzy w pocie czoła kopią swoje sprzęty po glebie.
Kupiłem coś takiego: http://allegro.pl/regulator-napiecia-su ... 15508.html tylko że mój jest srebrny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2015, o 13:48 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 03:58
Posty: 127
Dopisze ciag dalszy mojej przygody z ładowaniem - po ok roku od wizyty u tego mechanika znow ładowanie padło :(|. Fachowiec pomierzył i stwierdził ze alternator już się konczy. Po wymianie alternatora inny powiedział ze jest poprawa ale jeszcze nie to - warto by było wymienić regulator napięcia - jeszcze trochę i będę miał caly nowy motocykl...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2015, o 14:27 
Offline

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:44
Posty: 79
Nie dawaj sie im naciągać tylko kase tracisz drz to nie prom kosmiczny sam sobie to zrobisz, jak male napięcie ładowania okolo 12-13V to zrób to http://www.thumpertalk.com/topic/541623 ... power-mod/ . Efekt zadowalający mi z 12,6V na 13,8V na wolnych


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.