www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 18 paź 2019, o 12:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 gru 2013, o 21:44 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 22:30
Posty: 1393
Lokalizacja: rzeszuf
Motocykl: DRZ 400 S
Zapek napisał(a):

Zapytaj belushiego ile z tym roboty...
No i ile razy te opony faktycznie wykorzystasz...


Bez sensu sie za to wzialem i bez sensu wyszlo. A teraz nie widze takie potrzeby, nie ma gdzie jezdzic z kolcami.

B


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2013, o 17:01 
Offline

Dołączył(a): 17 sie 2013, o 15:08
Posty: 32
Nie będę zakładał nowego tematu, gdyż mój problem również tyczy się sprzęgła. Pewnego pięknego dnia zauważyłem że moja DRZta chodzi jak skuter (czyt. warczy a nie jedzie) zawodowym mechanikiem nie jestem ale domyśliłem się że zapewne kończy się sprzęgło. Tu pojawia się pytanie. Jaki zestaw kupić? Chce wymienić całość czyli tarcze przekładki sprężyny. Czy jest jakaś istotna różnica między tymi dwoma zestawami, nie licząc ceny?

http://allegro.pl/kompletne-sprzeglo-ze ... 04824.html

http://allegro.pl/sprzeglo-wyczynowe-kp ... 54960.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2013, o 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2012, o 19:19
Posty: 146
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: DR-Z 400
Rozbierz sprzęgło, pomierz tarcze, i sprężyny (minimalne wymiary w serwisówce), sprawdź, czy przekładki są w dobrym stanie, czyli płaskie, nie zjedzone, nie zwichrowane.
Wtedy będziesz wiedział co kupić. Robota prosta - można nawet bez spuszczania oleju - moto na bok, 6 śrub od dekla _ 6 śrub od docisku i masz wszystko na stole.
Co do różnic między EBC i NHC - nie mam pojęcia...

_________________
pozdrawiam
hash


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 paź 2018, o 09:40 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 06:00
Posty: 3
Witam mam podobny problem co kolega z forum hush ale moze zaczne od poczatku. Drzta upadla w terenie tak ze zmienialem klamke od sprzegla bo zlamala sie w 2 miejscach :o podczas montowania chcialem troche naciagnac linke zeby zalozyc klamke ciagnalem tak mocno ze linke wyciagnalem ok 4 cm :oops: no i od teraz sie zaczelo. Po odpaleniu moto byl metaliczny glos glosny ustalilismy (kolega mechanik samochodowy) ze dzwignia od sprzegla przy silniku z lewej str jest wsunieta na maxa i zablokowana odblokowalismy ja odpalilem moto chodzilo normalnie. Uradowany pojechalem po flaszke ze wszystko jest git :D gry wrocilem zlozylismy klamke i przyszedl czas na regulacje. Przy odpaleniu drzta chodzi normalnie dopiero po wrzuceniu 1 i tez po puszczeniu sprzegla pojawiaja sie dzwieki metaliczne sa nieregularne czyli wystepuja gdzies 9 na 10 wcisniec i puszczen klamki sprzegla. Regulacje robilismy wszystkie mozliwe str gdy dzwiek ustal to moto sie slizgalo i na odwrot. Rozebralismy sprzeglo i tak jak juz napisalem wyzej mam podobnie (troche mniej zjechane zeby)jak kolega hush na powyzszych zdjeciach. Widoczne zjechane zeby sa tez na tych "podkladkach" ktore sa miedzy tarczami od sprzegla .Pytanie takie czy moze to byc przyczyna tych metalicznych dzwiekow ? Kolega mechanik jest przekonany ze po wymianie sprzegla i tego kosza wszystko bedzie git. Dodam ze przed tym "wyciagnieciem" linki ok 4 cm drz chodzila jak malina teraz gdy skrecona jest regulacja na zero to tez delikatnie sie slizga a co gorsze te dzwieki dochodzace z silnika


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: rgl, robq


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.