www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 15 paź 2019, o 21:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sie 2017, o 13:49 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
Obrazek

QH na supercorsach już się niżej nie da zejść ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2017, o 19:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2014, o 22:41
Posty: 158
Lokalizacja: Wrocław, Kobierzyce.
Motocykl: GSXR, DRZ, exc
Widzisz, a jednak sie dogadali ...

Ta supercorsa co wkleiłeś ma pare nacięć ale bez pro to dokładnie to samo co superbike. Wiec torowa mieszanka. Jak jeszcze jezdzilem po drogach to po torze dojeżdżałem takie na drodze. I kiedyś o mało nie zaparkowałem w ciągniku. Bo na zimno sie ślizgałam jak głupia. Jest jeszcze jedna oprócz sc i pro na drogę co tak wyglada a jest praktycznie drogową oponą. I to mogło by być git.

Być moze SM troche wiecej wybacza niz jakies z 210 moje podkręcone ale dalej słabsze Suzuki, ale to nie znaczy, ze opona trzyma lepiej. Trzyma tak samo, czyli na torze zajebiscie albo szybkich winklach w górach, ale na mieście nie. A co najgorsze podgrzeje sie i będzie trzymać a jak przestygnie to zacznie rzucać i drogę hamowania wydłuży ze 30% ...

Co do jazdy. Jestem totalnym amatorem. Ta opona to efekt braków w hamowaniu, które próbowałem nadrobić na zakrętach w związku z czym przód płynął i się przegrzał i zesral. Np na pirelli sc2 juz tego nie było. No ale Brno strasznie żre opony.

Kiedyś jak próbowałem nadrobić braki umiejętności brawurą i choć troche sie utrzymać na Poznaniu za zawodnikami to zużyłem taka pirelkę co pokazujesz tył sc1 w ... 40min czyli jakieś 100km ... szkoda to na drogę zakładać.

No ale temat nie o nas tylko oponie na miasto. Po co wyważać otwarte drzwi? Sa dobre opony na drogę do sportowego zacięcia które wymieniłem. Pirelki sportowe ale drogowe pewnie tez, ale nie miałem z nimi do czynienia w sensie na kołach to nie polecam.

To co wkleiłeś jako wysychające to juz praktycznie suche i na takie tylko slick. Weta po dwoch kółkach by nie było. Na slicku na suchym nadrobisz te dwa mokre winkle co będzie ślizgał. Wbrew pozorom slick na mokrym tez by trzymał (bo ze dwa mokre winkle w dołkach można tez przylecieć na kolanie) tylko nie trzyma temperatury. Jak przesycha i uda sie go utrzymać na poziomie 80stopni to sobie z mokrymi miejscami radzi w miarę.

_________________
Świat jest posrany bo się utarło, ze to mądry ma ustępować głupiemu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2017, o 19:12 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 21:09
Posty: 141
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Motocykl: DR-Z 400 SM
Dobra Pany jakie ciśnienie do 150/60/17 i 140/70/17
Jeżdzę sam, głównie miasto, czasem winkle ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2017, o 07:31 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
ja daje 1,6-1,7 tył na zimno ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2017, o 08:30 
Offline

Dołączył(a): 25 sie 2017, o 07:55
Posty: 81
Ja kupilem Scorpion Trail 2 i jest OK aczkolwiek w gleboki piach czy bloto ta opona sie nie nadaje, za maly bieznik. Wiecej nie powiem bo dopiero zaczynam przygode z supermoto :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Majestic-12 [Bot], rgl, robq


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.