www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 18 paź 2019, o 08:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sty 2019, o 15:23 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2019, o 15:46
Posty: 30
Cześć, rozkręcając dziś DRZ zauważyłem, że mam dwa dwa otwory wlotowe w airboxie. Jeden to standardowy otwór u góry (w rozmiarze 3x3 ''):

Obrazek

Dodatkowo mam wycięty jeszcze jeden duży otwór po prawej stronie airboxa:

Obrazek

Co myślicie, nie za dużo powietrza będzie dostawało moto? Ogólnie moto śmiga OK, kolektor mam seryjny od Y, wydech Atrapovic od skośnookich przyjaciół, ale planuje wymienić go na jakiś inny przelot. Pozdro, Antonio.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2019, o 00:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Pasowałoby zidentyfikować jakie są nastawy (dysze, iglica) gaźnika i ewentualnie zastosować zalecane

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2019, o 18:56 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2019, o 15:46
Posty: 30
Sprawdziłem, Main Jet 168, iglica na 3 rowku. Tak zostawię, na YT widziałem, że ludzie montując FCR w Sm-kach też robią dodatkowe otwory z prawej części airboxa:

https://www.youtube.com/watch?v=Q7xIq6aFTTk

Ktoś kojarzy, jaki Main Jet siedział seryjnie w E/Y?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2019, o 19:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Jaka iglica kod

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2019, o 11:27 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2019, o 15:46
Posty: 30
Iglica OCEMN


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2019, o 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
Raczej nie powinno być ubogo, myśle że można nie ruszać jak jeździ ok

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2019, o 13:13 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2019, o 15:46
Posty: 30
Tak zrobię, zobaczymy jak będzie na przelocie jeździła, dzięki Krizzo, pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2019, o 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 212
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
On wogole ma reakcje na gaz ? Bo japy ktos niezle wyciął :D mi przy 3x3 mod mocno pogorszyla sie reakcja na gaz wiec wrocilem do serii ale te otwory to zupelnie inny wszechswiat :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2019, o 14:47 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2019, o 15:46
Posty: 30
Niby reagował, zobaczymy co będzie jak założę przelot :D Jeśli na dyszy 168 będzie za ubogo to ten otwór zaślepię i tyle ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2019, o 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
bob napisał(a):
On wogole ma reakcje na gaz ? Bo japy ktos niezle wyciął :D mi przy 3x3 mod mocno pogorszyla sie reakcja na gaz wiec wrocilem do serii ale te otwory to zupelnie inny wszechswiat :mrgreen:


A jakie nastawy gaznika robiles po 3x3

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2019, o 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 05:45
Posty: 212
Lokalizacja: WWA
Motocykl: 400S
Mialem wieksza dysze glowna i od jalowych. Wydech seria. Zamknalem boxa i dalem ori dysze i rekacja na gaz w dole znacznie bardziej precyzyjna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2019, o 02:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1704
Wiek: 27
Lokalizacja: Opole
Motocykl: Było DRZ400S '07
W mikuni podstawa to inna iglica przy 3x3

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2019, o 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2014, o 17:43
Posty: 81
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: TM SMX 450
Nie zapominajcie o kolorze świecy.
Moja była Y kiedy kupiłem miała otwory w lewym plastiku, czyli dostawała powietrze z lewej i z góry. Szła jak petarda, a kiedy lewe zaślepiłem na test to skończyła się petarda i tylko szła. :P

Dlatego jak regulujecie to test albo po kolorze świecy, albo przeźroczysta świeca i kolor płomienia, bo na sam ruch manetki to miarodajność jest mała.

Z ciekawostek dodam że podczas zawodów supermoto musiałem przyciszyć szpeja (TM), bo był za głośny . Jeden z kolegów powiedział żeby włożyć szmate do filtra. Chwytaliśmy się już wszystkich możliwych metod bo dwóch pomiarów nie zaliczyłem. I nawet po włożeniu szmaty do filtra i zatkaniu go, motocykl dalej pięknie reagował na gaz :D

_________________
Alu osłony silnika Suzuki DRZ 400 i KTM 690.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.