www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z

Grupa DR-Z 400 Polska
Teraz jest 20 paź 2019, o 20:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 wrz 2011, o 12:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:25
Posty: 1327
Wiek: 25
Temat zawiera dane techniczne dotyczące poszczególnych wersji DR-Z 400, ich opisy, różnice między wersjami oraz poglądowe fotki.

Ogólne:
Silnik: 1 cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 398ccm
Średnica x skok tłoka: 90 x 62,6 mm
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Zbiornik paliwa: 10 litrów (rezerwa: 2,5l)


Suzuki DR-Z 400 Y(kopka)
Najbardziej agresywny model DR-Z
Silnik:
Stopień sprężania: 12.2:1
Moc: 10/24/36kW na 4.500/7.000/9.000 obr/min
Moment obrotowy: 24,5/34/40,2 Nm przy 2.700/6.300/7.500 obr/min
Gaźnik: Keihin FCR 39
Rozruch: Kopka
Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy, 49mm Dia - Skok: 290mm
Zawieszenie tył: wahacz aluminiowy monoshock Box - Skok: 295mm
Hamulec przedni: tarczowy, 250 mm Dia
Hamulec tylni: tarczowy, 220 mm Dia
Przednie koło: 1,60 x 21 cali
Tylne koło: 2,15 x 18 cali
Opony przednie: 80/100-21 lub 90/90-21
Opony tylne: 110/90-18, 120/90-18 lub 140/80-18
Wymiary i waga:
Długość całkowita: 2235mm
Szerokość całkowita: 825mm
Wysokość: 1245mm
Rozstaw osi: 1475mm
Wysokość siedziska: 945mm
Masa suchego pojazdu: 113 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 240 kg
2003:
Obrazek
___________________________________________________________



Suzuki DR-Z 400 E
Dane identyczne jak w wersji z kopką.
Jedyna różnica to 5kg więcej na masie poprzez zastąpienie rozruchu mechanicznego elektrycznym.
Różnice co do S/SM:
Mniejszy klosz lampy przedniej
Brak stopu
Brak kierunkowskazów
Licznik w km
Brak osłon na łańcuch
Plastikowy bak
Brak tylnego stelaża pod błotnik
Brak podnóżków pasażera
Smarowniczki wahacza
Inne przełożenie na 5tym biegu (nie potwierdzone)
Inny wałek rozrządu
Większa średnica kolanka wydechu
Fabrycznie bez homologacji lecz jest wiele zarejestrowanych modeli
2005:
Obrazek
___________________________________________________________



Suzuki DR-Z 400 S
Silnik:
Stopień sprężania: 11,3: 1
Moc: 39,4 KM (29 kW) przy 7600 obr/min
Moment obrotowy: 36 Nm przy 5800 obr/min
Gaźnik: Mikuni BSR 36
Rozruch: elektryczny
V-Max: 1bieg - 60km/h, 2b - 80km/h, 3b - 100km/h, 4b - 120km/h, 5b - 140km/h
Podwozie:
Zawieszenie przód: widelec teleskopowy 49mm - Skok: 288mm (do 2003r. - 260mm)
Zawieszenie tył: wahacz aluminiowy - Skok: 295mm (do 2003r. - 260mm)
Hamulec przód: 250mm
Hamulec tył: 220mm
Przednie koło: 1,6 x 21 cali
Tylne koło: 2,15 x 18 cali
Opony przód: 80/100-21
Opony tył: 120/90-18
Wymiary i waga:
Rozstaw osi: 1475 mm
Wysokość siedzenia: 910mm
Masa suchego pojazdu: 132 kg
Masa własna (gotowy do jazdy): 144 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 335kg
Różnice:
Metalowy bak
Wentylator na chłodnicy
Zmieniona tylna rama pomocnicza
Podnóżki dla pasażera
Od roku 2002 zawieszenie przednie identyczne jak w wersji E
Od roku 2003 poprawiona wersja automatycznego napinacza rozrządu
2004:
Obrazek
___________________________________________________________



Suzuki DR-Z 400 SM
DR-Z w wersji SuperMoto
Silnik:
Stopień sprężania 11,3: 1
Moc: 29,4kW(40 KM) przy 7600 obr/min
Moment obrotowy: 39,2 Nm przy 6600 obr/min
Gaźnik: Mikuni BSR 36
Rozrusznik: elektryczny
Podwozie:
Zawieszenie przód: widelec teleskopowy 49 mm, USD (Upside-Down) z regulacją odbicie - Skok: 260mm
Zawieszenie tył: wahacz aluminiowy monoshock, w pełni regulowane - Skok: 276mm
Przednia tarcza hamulcowa: 310 mm
Tylna tarcza hamulcowa 240 mm
Przednie opony: 120/70-17
Tylne opony: 140/70-17
Wymiary i waga:
Całkowita długość: 2220 mm
Całkowita szerokość: 870 mm
Wysokość: 1185 mm
Rozstaw osi: 1460 mm
Wysokość siedzenia: 890 mm
Masa suchego pojazdu: 134 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 335kg

Od roku 2007 wersja SM wyposażona została w kierownicę Renthal i szersze podnóżki
2007:
Obrazek
___________________________________________________________

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś różnice niewymienione tu to śmiało pisać (na pewno jest ich wiele więcej).

_________________
Kanał YouTube - Zapraszam ;}
Ulubiona piosenka? 4 takty grane na przelocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2011, o 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
SM rozni sie od E i S tym ze ma inny kat glowki ramy. Gdzies kiedys czytalem ze jak koles do SM zalozyl kola enduro to mu przy duzych skokach dotakala opona o kolanko.

Na E max wycisne 120-130km/h ale to juz naprawde max ! Jesli chce jechac aby silnik spokojnie pracowal to ok 65km/h Jak to jest w innych wersjach ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2011, o 23:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:25
Posty: 1327
Wiek: 25
Dopisałem o główce ramy :)

Jak ktoś ma inne różnice niewymienione w pierwszym poście to pisać (na pewno jest ich wiele więcej).

_________________
Kanał YouTube - Zapraszam ;}
Ulubiona piosenka? 4 takty grane na przelocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2011, o 09:40 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 09:39
Posty: 17
v-max DR-Z 400S na poszczególnych biegach
1-60
2-80
3-100
4-120
5-140


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2011, o 13:43 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 07:04
Posty: 278
cihyy napisał(a):
SM rozni sie od E i S tym ze ma inny kat glowki ramy. Gdzies kiedys czytalem ze jak koles do SM zalozyl kola enduro to mu przy duzych skokach dotakala opona o kolanko.


I tak się rodzą mity - rama jest taka sama - ten sam numer części:
http://www.bikebandit.com/2007-suzuki-d ... #sch524486
http://www.bikebandit.com/2007-suzuki-d ... #sch511507

Ja mam sm na kołach enduro i nic mi nie przyciera - jak dla mnie jest lepsza opcja od S ki - jest niższy (ja mam 164 cm wzrostu) a i zawias przedni jest lepszy wg mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2011, o 17:47 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 14:01
Posty: 272
Lokalizacja: Łomża
Motocykl: DRZ 400 S
S-ka ma wentylator przy chłodnicy , inną tylną ramę pomocniczą (w por do wersji e) i podnóżki dla pasażera.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2011, o 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
E ma inna lampe zprzodu- mniejszy klosz, -brak stopu , licznik w km
brak oslon na lancuch i z tego co czytalem to ma inne przelozenie na 5tym biegu ( z checia bym sie na S przejechal i sprawdzil jaka roznica...)
Plastikowy bak, brak stelaza z tylu pod blotnik
W E sa smarowniczki wachacza :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2011, o 23:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:25
Posty: 1327
Wiek: 25
Cytuj:
( z checia bym sie na S przejechal i sprawdzil jaka roznica...)

Forum się rozrośnie to śmiało można robić zloty ;) Może nawet ogólnopolskie :) Huh kto wie...

PÓÓÓÓŹŹŹNIIEEJ ale to później planuję jakieś forumowe naklejki/koszulki ale to już musi być konkretna społeczność :)

W weekend (albo jak będę miał chęć i czas prędzej) planuję przejrzeć całe 170 stron na forum motocyklistów i tam doszukiwać się wszystkich różnić między wersjami :)
A tymczasem liczę jeszcze na Was :)
Wszystkie różnice będę dopisywał do pierwszego postu.

Edit: A i zapraszam do prezentowania Waszych DR-Ztek w dziale "DR-Z użytkowników" :) Na Powitalnie już się skusiliście to teraz czas na prezentacje maszyn :)

_________________
Kanał YouTube - Zapraszam ;}
Ulubiona piosenka? 4 takty grane na przelocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 06:38 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 14:01
Posty: 272
Lokalizacja: Łomża
Motocykl: DRZ 400 S
jeszcze z różnic wersji e-s. Inny wałek rozrządu wydechowy, i średnica kolanka wydechu - większa w e.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 19:54
Posty: 592
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: Suzuki DRZ 400 E
W E wieksza dziura w tlumiku szmerow ssania- do zasysania powietrza- w plastiku wycieta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2011, o 22:19 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Ja bym dodał do wresji jeszcze ta (takze dwie wersje odpowiedniki S i E) :

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2011, o 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2011, o 09:18
Posty: 131
Wiek: 29
Lokalizacja: Sadłuki
szkoda, że u Nas wogóle nie ma Kaw do kupienia...

_________________
Kula daje fula :D

http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw


Góra
 Zobacz profil GG: 13944209 
 
PostNapisane: 26 paź 2011, o 07:06 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 07:04
Posty: 278
kula napisał(a):
szkoda, że u Nas wogóle nie ma Kaw do kupienia...

Faktycznie to nie często są u nas do sprzedania
W zeszłym roku była jedna z okolic Częstochowy na allegroszu - odpowiednik E z fajnym wyposażeniem - trochę się zastanawiałem nad nią .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2011, o 08:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2011, o 10:29
Posty: 93
Lokalizacja: Płock
Motocykl: Dr-z 400 e
niedawno byla na alledrogo kawa 2003 rok ale gosciu cenil ja 20k wiec dalem sobie spokoj

_________________
Bo życie jeste po to, by jeździć na moto :D


Góra
 Zobacz profil GG: 1676325 
 
PostNapisane: 26 paź 2011, o 08:54 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 21:43
Posty: 190
Lokalizacja: Biłgoraj
Motocykl: DRZ400E jako KLX400R
Właśnie ta z Czestochowy KLX 400 R ( DRZ 400E)to moja kupiłem ja w grudniu zeszłego roku.
Śmiga aż miło i za rozsądne pieniądze a ma sporo dodatków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2011, o 11:06 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 07:04
Posty: 278
gebels napisał(a):
Właśnie ta z Czestochowy KLX 400 R ( DRZ 400E)to moja kupiłem ja w grudniu zeszłego roku.
Śmiga aż miło i za rozsądne pieniądze a ma sporo dodatków.

Pamiętam ja strasznie mi się podobała :) i kasa była faktycznie rozsądna :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2011, o 15:43 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:25
Posty: 1327
Wiek: 25
Cytuj:
Ja bym dodał do wresji jeszcze ta (takze dwie wersje odpowiedniki S i E) :

Niiieee bo to zielone :P

_________________
Kanał YouTube - Zapraszam ;}
Ulubiona piosenka? 4 takty grane na przelocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2012, o 09:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2012, o 10:11
Posty: 274
Lokalizacja: Pabianice
Motocykl: EXC 350
spotkaliście się z DRZ-e w innym kolorze niż żółty ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2012, o 08:16 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 14:01
Posty: 272
Lokalizacja: Łomża
Motocykl: DRZ 400 S
moja w oryginale była niebieska z białymi boczkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2012, o 12:38 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2011, o 14:05
Posty: 47
Wiek: 33
Lokalizacja: Podkarpacie
Motocykl: crf 250
gutek napisał(a):
moja w oryginale była niebieska z białymi boczkami.
wersja E?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.