Każdy widział krzywki nierządu, moje wyglądają tak:

Dla kontrastu macie typowy wałek i profil krzywki:

Nie mam żadnego wiatraka:


Brak termostatu (mało osób o tym wie, że po tym też idzie poznać czy E czy przeóbka), dwie wersje tych kolanek były, jak masz łamany od razu, nie ma termostatu, posiadacze S i Sm zerknijcie na swoje, jest dłuższy, i węże idą inaczej ;]

Zaśepa ręcznego dekompreresatora + dziura tylko w E była:

Jak i wahacz z kalamitkami (też wyznacznik E):

A zarazem mam pół zadupek z rączką, inną elektrykę, podnóżki pasażera i zegary jak i zupełnie inne osprzęty na kierownicy, ale z kierunkami, światłami itd. Też zupełnie inaczej przedyszowany FCR niż jak serwisówka podaje i przeszczep wydechu . Ja sam do końca nie wiem co ona ma z fabryki, bo przeróbek jest więcej, nawet airbox mam zmodzony jak porównywałem do S czy E...